I am a Nuffnanger.

Sunday 21 April 2013

Adakah Rooney akan Tinggalkan Theather of Dream



Salam Bola Dari Bintang
Salam Peminat MU

credit to Google.com
Kita sudah tahu desas-desus bahawa Wayne Rooney mungkin akan meninggalakan Manchester United untuk menyertai kelab lain.Rooney ingin keluar kerana tidak tahan kerana asyik memanaskan bangku simpanan atau menjadi pemain tengah yang bukan posisi sebenarnya.

credit to Google.com
Rooney berang kerana dikeluarkan pada hujung perlawanan menentang West Ham dan asyik bermain di posisi pemain tengah dan posisi serangan kerap diisi Robin Van Persie.Sir Alex Ferguson memberitahu media Britain bahawa keputusan mengeluarkan WR kerana dia tidak bermain sehebat Shinji Kagawa."Rooney lebih baik berbanding pemain lain dalam kebanyakan perlwanan.Namun pada malam itu, aksi Shinji yang terbaik".

credit Google.com
Manchester United pasti tidak ingin menjual Rooney kepada kelab BPL dan sudah pasti Paris Saint-Germain antara kelab yang mampu membayarnya.

credit to Google.com
Pengurus Manchester United SAF membayangkan bahawa Wayne Rooney, yang dikaitkan dengan perpindahan dari kelab itu musim panas ini, mungkin berada di belakang pemain tengah Jepun, Shinji Kagawa dalam senarai pemain tengah di Old Trafford.

Kita semua berdoalah agar beliau akan kekal di Theather of Dream.Amin.

No comments:

Post a Comment